Nieuwe maatregelen om de heropflakkering van Covid-19 af te remmen

01
apr

Beste leden,
 
Gezien de heropflakkering van Covid-19 dienen wij de toegankelijkheid van onze kantoren vanaf 29 maart 2021 opnieuw te beperken. Vanaf die dag zijn onze agentschappen en kantoren enkel nog op afspraak toegankelijk voor het publiek.
Voor al uw vragen over uw ziekenfondsdossiers, of het nu uitkeringen, verzekerbaarheid, mutaties, ongevallen, ziekenhuisopname of andere zaken betreft, helpen wij u graag verder na afspraak. Voor de terugbetaling van de attesten gezondheidszorgen of van extra voordelen uit de aanvullende verzekering kunt u alles deponeren in onze brievenbussen of ze ons bezorgen via de post. U kunt ons deze getuigschriften of de aanvragen voor terugbetaling vanzelfsprekend ook via e-mail doorsturen op info@mutualia.be.
Gelieve zo veel mogelijk zaken met uw ziekenfonds te regelen via telefoon, e-mail, de enveloppes “port betaald door bestemmeling”, of door de documenten te deponeren in onze brievenbussen. U kunt ook steeds uw account activeren op ons online loket of onze mobiel app “MyMutualia” gebruiken.
 
Ondanks de sluiting van ons kantorennetwerk voor het publiek kunnen onze leden rekenen op een gegarandeerde dienstverlening. De uitbetaling van uitkeringen en van medische verstrekkingen blijft gegarandeerd en alle medische attesten die in onze brievenbussen worden gedeponeerd, worden dagelijks verwerkt. 
 
Voor alle vragen kunt u terecht in uw agentschap, dat steeds telefonisch bereikbaar blijft om u vlot verder te helpen.
 
Uw veiligheid is onze prioriteit!